hayalperest2310 ArvenMom bugün iştahı hiç yok ne verdiysem yemedi 😂😂😂 sabah patatesli yumurta peynir zeytin domates salatalık Ara öğün:üzümü çok sever karışık meyveler veririm her mızmızlandığında Öğle :sebzeli makarna yapmıştım onu önüne verdim her makarnayı bir yerden topladım 😂 Akşam da güveç pilav cacık yaptım bizimle yer şimdi uykuya geçti cağnımmmm kızım🥰♥️
ArvenMom hayalperest2310 evet ya bazen iştahları olmuyor ne verirsek verelim yemiyorlar İyi uykuları olsun güzel kızın 🩷☺️
germophepe ArvenMom Çilekleri robotla çekiyorum 4 bardak süt İki kaşık nişasta 2 yemek kaşığı un Bi su bardağı şeker bunların hepsini karıştırıyorum ocağın üzerine koyup kaynanana kadar karıştırıyorum kaynadıktan sonra kapatıp tereyağıyla karıştırıyorum bi 10 dk soğuduktan sonra vanilyayı ekliyorum hazır pudinglerden daha güzel oluyor bide kokusu eve sarıyo mis mis
meervenurrr ArvenMom Kahvaltı Yumurtalı ekmek salatalık zeytin Ara öğün :Pogaca Öğlen :Yeşil mercimekli erişte Ara öğün:Elma Akşam yemeği:Türlü bulgur pilavı yoğurt 3 yaşında oğlum
germophepe ArvenMom genellikle bende iki meyveyi deniyorum ahududu çok güzel oluyor ama oğlum beğenmedi
crazyymommy Sabah: Kuymak peynir domates. Yumurta da yaptım ama yemedi sevmiyor 🥲 Ara öğün : Şeftali Öğlen: Kuzu kıymalı şehriyeli yoğurt çorbası Ara öğün: Fıstık ezmeli hurma topu Akşam irmikli muhallebi yedirmeyi düşünüyorum. 9,5 aylık daha benimki 🐣
crazyymommy ArvenMom Teşekkür ederim 🥰 Mısır ununu tereyağında kavurup soğuk su ekliyorum biraz kıvam alınca kaşarları atıyorum eriyor hazır :)
kidslogy dydy ben hiç püre vermedim, blw ile başladığımız için parmak gıda ile başladım. Bizim de püre olarak yediklerimizi püre yiyor sadece.
kimbumadam ArvenMom 19.00-19.30 arası yemek yiyoruz bizde 20.30 uyku saati Sindirim sorunu yaşar mıyız ki Sen 2 saat önce son ara yazınca , bizim 17.00 gibi akşam yemeği yememiz gerekir bu durumda:/
Dogacelik ArvenMom kızımda sorun yaşamamıştım. Çok da vermedim ama ondan oldu demekki. Teşekkür ederim 💕
ArvenMom kimbumadam ben bazen kızıma daha önce hazırlayıp yediriyorum o oyalanırken oyun odasında oyun oynarken biz de eşimle sonrasında yemek yiyoruz çünkü benim eşim saat 8:00’de geldiği oluyor o yüzden o saate bırakamam ya bu sefer bir tane ara öğün atlamış olurum ve saat en geç dokuzda uyuması gerekiyor yani bu yüzden çok sıkıntı yaşarım hem de sindirim sistemi olarak sıkıntı Yaşayacağımız için ben erken yediriyorum kızıma
ArvenMom kimbumadam Ve yanlış yazmışım bu arada şunu da düzelteyim uyku saati olarak 21:00 ve 20:30 arası son en geç öğününü uyumadan 1 saat önce veriyorum öyle anlatayım yanlış yazmışım kusura bakma kafan karışmasın
aybarsbebekk ArvenMom 5 aylıkken ek gıdayageçtik. Şuan 6 aylık. Sabah Yumurta sarısı Muz+bebek bisküvisi+pekmez+ceviz Öğlen Tarhana çorbası Akşam yemeği öğününe daha geçmedik İkindin Yoğurtlu meyve gibi bir şey vereceğim Akşam da mama içip uyuyacak :)
Bugleminannesi28 ArvenMom öyle bir öğünü yok 21 aylık ne zaman istese dolabı açıp beni çağırıyor yani örneğin Sabah 2 haşlanmış yumurta 5adet siyah zeytin Yarım salatalık Kaşar peyniri Tahin pekmez Ara öğün meyve Üzüm-şeftali Sonra acıkıyor tost istiyor ahshjsh 😂 Maydonoxlu domatesli Yumurtalı sucuklu tost yapıyorum yarım ekmek yiyor bazen. Uyuyup uyanıyor yemek yiyoruz Patlıcan yemeği biraz pilav ve cacık Sonra evde kek börek yapıyorum yiyor Aradan biraz geçiyor kuruyemis yiyor ceviz fındık kamu en sevdiği Yatmadan önce bir kase çorba içiyor şehriye-tarhana -yogurt çorbası böyle böyle değişiyor canı ne zaman isterse
sirinpatates Bugleminannesi28 1 gün içinde bu kadar yumurta fazla değil mi ya eşimin annesi eşime küçükken 2 yumurta yediriyormus hep eşim suan yumurta hiç yiyemiyor kokusuna bile tahammülü yok sabah 2 haslanmis yumurta birde üstüne yumurtalı tost çok fazla geldi bana