Kahvaltı 9dan sonraya kalıyorsa aslında artık diğer öğün ile devam etmek gerek. Ama kahvaltı yapsın isterseniz bence 1 saat sonra da öğle yemeği vermeyin. Çünkü iki öğün de verimsiz olacak. Önemli olan 3 ana öğünü oturtmak önce.
Hangimiz kahvaltıdan 1 saat sonra öğle yemeği yiyebiliriz ki 🌸