Melihakrds çok güzel:)Ellerinize sağlık. elişi yapmayı çok severim.Daldan dala atlaamışımdır bekarlıkta.bebek yelek hırkaları,banyo lifleri,iğne oyaları,boncuk işi her halta bi el atmışımdır mutlaka bi kanaviçeye el atmadım:)Hatta şimdi bile kağıt ipten çanta yaparım ara ara.Aynı anda küçük amigurumi oyuncaklar vs.hepsi başlanmış yarım kalmış yani.bide böyle bime gittiğimde örgü ipi denk gelirse alır koyarım kızıma bişey yaparım diye ama öyle durur yani evde:)çok tatlı olmuş ama renklerin cinsiyeti olduğuna pek inanmam erkek çocukta kullanabilir bence.