Kızlar ya reflü yatağından kayabiliyo bazı geceler sonra uyanıyo haliyle yastık kullanımını da önermiyorlar sanırım dümdüz olduğu gibi yatırsam sorun olurmu? Yüz üstü yatıyor bide yani artık kullanmasak reflü yatağını nasıl olur siz kullanıyomusunuz ? Nasıl yapıyosunuz?