Gozdeak Kendi bireyselliğini ilan ediyor ve hiç oturmaz yediği şeylerle oyun oynuyor adam akıllı birşey yemiyor uyku deseniz zaten doğdu doğalı yok yani hayır yapma olmaz dediğimiz zaman daha çok inatlasiyor
[silindi] Eylul2018 Çok zorlandınız mı sütten keserken ? Ben 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum ama bakalım zaman ne gösterir bilemiyorum.
[silindi] Eylul2018 Çok zorlandınız mı sütten keserken ? Ben 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum ama bakalım zaman ne gösterir bilemiyorum.
Eylul2018 [silindi] yok canım ya ilk iki gün aradı 3 gün bilmedi salça sürdüm ÜF olmuş dedim anladı zaten 🤪🤪
Mom4775 Ozge_AyazEfee merhabaaa. Sendromunuz bitti mi acaba? Ortalama ne kadar sürdü ve uykusu etkilendi mi bu durumdan?