kimbumadam hayır kahvesinden bahsediyorum, aromadan değil. Kahveleri lezzetli değil, kahvenin yapılış şeklinde de olabilir bir yavanlık var. Ben philipste de tatlı kahve yapmak istediğimde fındık şurubu, vanilya şurubu vs ekleyerek tatlandırıyorum zaten.