Merhaba hanımlar
2 ay 7 günlük bebeğim bir haftadır hasta. Burun tıkanıklığı, öksürük, sık hapşırma var ve her emmeden sonra 3-4 kez kusuyor. Burnunu temizliyorum sürekli serum fizyolojik ile. Öksürük şurubu da veriyorum ama fayda etmiyor. Başına gelen oldu mu? Doktora da randevu bulamıyorum. Tam geçti iyileşti diyorum akşamına tekrar rahatsızlanıyor.