Bebeğim 36 haftalık doğdu sağlık ocagında 1 haftalıkken Topuk kanı alındı 6.4 çıkmış tekrar aldılar sonuçlar daha çıkmadı eğer yine yüksek çıkarsa ilaca başlanıcak çocuklarında tsh yüksekliği olanlar nasıl birsey anlatabilir mi ne zamana kadar kullanılıyor bu ilaç takmamaya çalışıyorum ama elimde değil belirtileri emme güçlüğü kabızlık halsizlik ve uzamış sarılıkmış sarılık oldu evet ama ilk bir haftalıkken 9.6 2gün sonra 10.1 en son 11 günlükken ölçüldü 7.1 e düştü birdaha ölçtüremedik haftaya kontrolümüz yani belirtileri bebeğimde yok sarılıktan çıkmış olabilir mi ??