Prenses_annesi22 Kalksak-123 kanamanız coknmu fazla oluyordu yoksa kürtaj vs mı oldunuz bnm annemde kanama cok oluyordu ondan da aldılar parca yanı sadece kıst var gıbı rahmınızde tabı en ıyısını doktor soyler