Kızlar birikmişim var ama ne yapsam bilemedim. Normalde bankaya atarım altın olarak. Son zamanlarda oğlumun çeyrekleriyle ajda yapmıştım takarım en azından diye. Sonra 2 tane de zikzak aldım . Şimdi 1 ajdalık birikmiş var . 5. Ajdaya gerek var mı, direk bankadan mı alsam. ❤️