elifozkan emzirme artı mama olarak ilerliyorum ilk geceden beri sarılıktsn dolayı. Hemşireler ilk 30 CC yap zaten doymadığını anlarsın mama verirsin emzirdijten sonra dedi. Huzursuzluğa devam ettiğinde 30 CC veriyordum emzirdikten sonra. Fazla gelirse kusuyordu yada içmiyordu. Kusma dediğimde korkulacak bir kusma değildi. Fazlasını atıyordu hemen. Şimdi bir haftalığız. Emzirdiği öğünde huzursuzluğa d3vam ederse yine 30 CC veriyorum emziremezsem 60 CC veriyorum. Yine doyduğu zaman içmiyor fazlasını yarım bırakıyoruz.
Dün sütümü sağdım 3 saatlik bir süttü 90 CC çıktı mesela. Emdiği zaman hepsin3 yakınını emdiğini düşünürsek 60ta normal. Sizde deneyebilirsiniz o şekilde ne kadar sütünüz çıkıyor diye