4 yaşındaki kızım anaokuluna başladı, geçen hafta perşembe ve cuma 2 saat gidince bişey anlamadı sanırım hiç ağlamadı çok sevinmiştim. Pazartesi okula gittikten sonra orda ağlamış ve o günden beri sabahları okula ağlaya ağlaya giriyor artık üzülmeye içim acımaya başladı napıcaz acaba nasıl olacak