Kızlar doğum yapalı bugün 38. Gün kanamam sürekli duruyor gibi oluyor sonra hop sanki ilk kez olur gibi ağrılı şekilde yeniden başlıyor yordu beni bu durum hep bitecek sanıyorum tekrar başlıyor sizde de böyle oldu mu olduysa kac gün sürdü? Sezeryan oldum bu arada