Merhaba, 4.5 aylıkken ayırdım. Bir kamera aldım odasina koydum. Telefondan takip ettim. Uyanınca tabiki hep beni istedi. Dişlerin sıkıntılı oldugu gecelerde ki bu hic bitmiyor hep sıkıntılı:) gece 6 7 kere kalkmışlığım çok oldu.
Gerisi süreçte evriliyorsun zaten. Şuan 14 aylık artık memeden de kestim ve gece uykuları iyice düzene girdi. Artık uyanınca direkt yatakodamıza geliyor:)