Ee011 Çocuklarda ölüm konusu baya hassas bir konudur çünkü ölümün mantigini anlayamaz ve korkar. Annemde ölürse,babamda ölürse?
Ya ben ölürsem?
Büyük ihtimalle dedesinin hasta olduğunu duymuştur o yüzden sürekli doktora gitmek istiyor olabilir. Uygun bir dille kafa karistirmadan açıklamak gerek canım. bu konuyu biraz araştırın