Merhaba kızlar,
Haftaya kontrolümüz var ve aşımız 🫠🫠 gelişimi için komut alıyor gayet güzel bi iletişimiz oluyor, 18 kelimesi 2-3 tane cümlesi var anne geldim baba geldim anne gel baba gel falanca, sadece odak sorunumuz var bir şey çok odaklanmıyor normal mi? Bir de benim bebe bu ara uyku gerilemesi yaşıyor… nedir bu atak mı, diş çıkardık o sorunu bitti sanıyordum ama sanırım iki diş daha çıkmak istiyor gibi, sürekli sosyal olması için parka çıkarıyorum vs. Ama sanırım benimki insan sevmiyo ya djdkdkkdkd böyle biri onu sevmek istesin yok anam (tanıdık biri), oyun gruplarına götürüyorum, artı avm de olan oyun gruplarını götürüyorum, evde deli gibi etkinlik yapmaya çalışıyoruz ama oynaması 5 dk fjfkfkdk yeme konumuz maşallah iyi 🧿🧿🧿 uykusu da iyidi bir kaç güne göre 8,30-9 da yatıyor, 7.30 da kalkıyordu ama bu ara 6.30 da kalkıyor deliriyorum 😂😂😂 gören heybetli diyo djjdkdkd kilosu da benimle birlikte yattığımda iyi çıkıyo vs. Ama ne bilim odaklanma sorunu var işte sıkılıyo hemen götümün dibine geliyo affedersiniz benden başka kimseye gitmiyor düşünün anneme bile gitmiyo çok dkdkdkkdkd kimi çocuk güleç olur bu insana göre muamele yapıyo sanki ya djjdkdkdkkd buna sinir oluyorum ben böyle bi insan değilim ki ya güleç insanım bir tek bana gülüyo babasına gülüyo ve sevdiği nadir insana 2-3 djjdkdkdk kocam da diyo ki napalım bizim oğlanda böyle kendisi de çünkü suratsız nadir gülenlerden djdkdkkd bir tek bana gülüyo Allahım baba oğul bir tek bana cilve yapıyorlar fjkfkdkdödö neyse buniyi mi kötü mü bilmem ama artık kafaya taktım 😂😂😂😂 (gerçi herkese biz güldük de noldu üzülen biz olduk dimi….somra diyorum soğuk olsun insanlara mesafeli olsun canını acıtmasınlar)