nslhnak seyma10 yok değil ne olacak niyetin önemli. Ben ani bir kararla tam 41 günlükken okuttum. İnan aksiyon almazsam kaldıkça kalırdı kendimi biliyorum 😂
sumeyyeslem seyma10 benim de 5. Ayına girecek geç mi oldu diye düşünüyordum çünkü doğunca ve kırkı çıkana kadar yapıyorlar
Meri-Mel seyma10 İçinizden geçiyorsa asla değil,ben ilk 3 ay için isterdim olmadı bir daha da yapmadık kv kp yuzunden çünkü kusler eşim onlar olmayacsk ayıp olur diye yaptırmadı üst katta oturuyorlar
betul97_ seyma10 1 ay 1 haftalıkken yani bu cumartesi tam kış girmeden yapmak istedim çok soran var onları tek tek ağırlamak bana daha zor olacak
seyma10 sumeyyeslem Dogunca ilk 3 ay icinde yapmak isterdim tabi oyle kucukken daha bir guzel hem yaz saglik olsun evler dogalgazli yine cok soguk olmaz bence
seyma10 betul97_ evet daha iyi tabi oyle hem hediyesini de vermek isteyen rahat rahat verir hem de sonradan hep erteleniyor
sek_kahve seyma10 4 yaş 2 aylıklar, okutmadım hala 😅 düşünmüyorum okutmayı, geçlik bir durum yok yani canım
seyma10 sek_kahve ben de ilk diye istiyorum yoksa her sey cok masrafli olsun saglikli bir sekilde buyusunler de yeter ki 😊
betul97_ seyma10 Çok soran oldu birkaç kişi gelmek istedi ben müsait değildim erteledim derken kış geliyor herkesle ayrı ayrı uğraşmaktansa gelen gelir diye düşündüm havalar kötüleşmeden yapayım dedim
seyma10 Huma_kus34 birkac da sure okumasini isticem Kuran okuyan abladan daha iyi olur diye düşündüm yapin hevesiniz varsa
findiginannesi_ seyma10 Başıma geldiği için söylüyorum akraba da olsa bebeğinizi lütfen kalabalık ortama sokmayın gene de kendiniz bilirsiniz tabiki
seyma10 findiginannesi_ yapmasak da laf olcak kaynanamla altli ustlu yasiyorum bana kalsa kendi annemin evinde yaparim rahat rahat benim evim baya kucuk cocugu iyi korumak lazim
Huma_kus34 seyma10 oyle oluyor zaten ben hafızım cumalarda okunan sureleri okudum hep ben kayınavldemde yapmıştık mevlidini daha genıs evı diyerekten süslendi falan cok gzul gecti 🐣
Sezgisel seyma10 Ben okutmayı düşünmüyordum ama annem ve kayınvalidemin anlık bir aksiyon almasıyla 41. günde okutmuş bulunduk. Her gelende 41 kere maşallah dedi 😂
cokbilmismom seyma10 tam 26. Gününe denk geldi bizim okuma, 7 ay bana göre çok geç ama tercih meselesi tabi ki siz nasıl isterseniz belirli bir kesin zamanı yok