minikkurabiyee kesinlikle öyle. Ben ücretini ödedim ve nasıl yapacağım ses kaydı ile bana geldiğinde dinlediğim an vazgeçtim. Dakika tutarak çocuğu ağlatarak eğitim olmaz. Doktorumuza da sordum. Bu kadının yöntemi sadece öğrenilmiş çaresizlik dedi ve yapıp da çocuğumun psikolojisi bozuldu diye bana getirmeyin sakın dedi. Ama kadın kendi reklamını iyi yapıyor. Önce 1 dk ağlatma, sonra 5 dk ağlatma, sonra giderek artan ağlatmalar. Paramın yanmasına rağmen başlamadım bile. Ve oğlum şuan 26 aylık. Emerek uyumayı da bıraktı bi şekilde büyüdükçe. Ağlatmadan, konuşarak anlatarak bir şekilde hallettik. Büyüdükçe anlıyorlar ve desteği bırakıyorlar zaten