Günaydın kızlar, minnoş 8 aylık oldu. Hemen hemen 4.5 - 5 ay arası ek gıda tadımlara başladım. Ama o an evde ne varsa ondan yapıp verdim özel bir alışveriş yapmadım anlayacağınız. Örnek işte irmik ceviz mevsim meyvesi gibi gibi ilerledim. Belirli bir zaman sonra labne vs almaya başladım. sanırım çok zorlanacağım bir sürece girdim çünkü bu tarz karışım dışında sanırım yemiyor benim gözlemlediğim. Örneğin haşlanmış yumurtayı ve yağda pişmiş yumurtayı çok severek tüketmiyor normal de hemen hemen günde bir yumurta tüketen bebekler çok görüyorum. Dün patatesli yumurta yaptım evet sevdi ama belki yarısını ancak yiyebildi. Bugün yine muzlu pankek yapıp blw usulü ilerledim bunu hiç tüketmedi nerdeyse. Sizce yesinde bu tarz yulaf meyve labne gibi mi ilerleyim yoksa ısrarla normal kahvaltı kültürüne mi alıştırayım başına gelen olup ilerlediği yolu anlatırsa çok memnun olurum