Bu kaçıncı olay ya Konyadayim kaç kadın öldürülmüş bıçaklanmış evin bahçesine gomulmuş Çocuk yasataki genç kizlar kacirilmiş Dibimde olmuş hepsi . Daha Çocuk bebeklere olanları sayamiyorum elim varmiyo noluyo yani İnsan değiller annladik ama nesiniz şeytan bile Bu kadar değildir ya Allah Nasıl biliyorsa öyle yapsın .Evlatlarımız için korkuyorum ben artık Bunları duya duya salmicaz hiçbirimiz salmadikcada çocuklar ev kuşu gibi sosyallesemicek eskiden ne güzeldi biz hava kararirken girerdik eve şimdi Beş dk görünmese gözümüze aklımız çıkar 🥹Keşke önceki zamanda çocuklukları olsaydı