EsrraZ Kızlar bebeğim 15 aylık adımlama ve iki üç adım kendisi atıyor istediğinde yakında yürür inşallah igor bot alsam giyebilir mi yeni yürümeye başlamış olacak kışa doğru yada sizin deneyimlediğiniz markalar neler önerilerinizi bekliyorum hanımlar 🦋
EsrraZ Dogacelik şüphe ettim bende ağır gelir gibi geliyor ama nasılda şirinler hevesleniyor insan gerçi vicconunda botları var da mesele taşıyabilir mi 🥰
Dogacelik EsrraZ benim kızım 3 yaşa kadar giyemedi. Yürümesi zor hem altı da ortopedik değil. 2 yaş civarı şundan kullandık bu da güzeldi. Baya kaliteli.