Kızlar selamlar 5.5 aylık beneğim soğuk algınlığı var burnunu çekiyorum günde kaç kere öksürek falan yok ama 1 haftadır böyleyiz. Sizce antibiyotik kullanayımmı? Doktorum beyaz ve köpükle geliyosa sıkıntı olmaz ciğere gitmez dedi ama 1 hafta 10 gündür böyleyiz hep temizliyorum buhar mak. Da kullanıyorum bana bi öneriniz varmı antibiyotik kullanmalımıyım yada zatiten şurup da yazdı onu kullananlar varmı