teachermom07 bussyy1710 v15 kullanıyorum memnunum. Dendiği kadar ağır değil. Tuşa sürekli basmak yormuyor. Haznesi büyük. Böyle şeyler bir kere alınıyor uzun yıllar kullanılıyor diyerek ben 15 tercih etmiştim 1 sene oldu iyiki almışım.
Happybaby06 bussyy1710 v12 kullanıyorum çünkü tembelim tuşa basamam😂 birde başlık sayısı fazlaydı onun için aldım…
emelslmn bussyy1710 eviniz çok büyükse v15 normal ebatlardaysa v12. Haznesi dışında bir fark yok. Bence sürekli tuşa basmak da eksi yönü
obusu teachermom07 v12 kullanıyorum ama kesinlikle v15 alın aralarında filtre farkı var bu çok önemli bir detay bence bunu göz önünde bulundurun ben hata yapmışım
bussyy1710 obusu tuş basma olayı için v12 mi alsam diye düşündüm de 15 alayım öyleyse. Zaten 15 genelde indirime giriyor geçen 22ye düştü kaçırdım ya
Biz3kisiyiz_ bussyy1710 ilk zamanlar biraz zor gibi geliyor ama sonra hiç farketmiyorsunuz eliniz ona alışıyor 1 buçuk yıl oldu ben alalı ilk süpürdüm iade etmek istemiştim o derece şimdi ağırlık tuş vs hiç zorlamıyor 😂 iyi ki almışım dediklerim arasında
bussyy1710 Happybaby06 ay aşko ben tembel değilim de parmağımı uyuşturursa sürekli basmak karıncalanırsa falan hiç sevmem öyle şeyleri 😀
Happybaby06 bussyy1710 benim gibi git mağazaya yer süpür ben öyle yaptım 😂😂 sonra dedim ki ben surda iki adımı temizlerken tuşa basmaktan sıkıldım sen en iyisi kolaya kac dedim kendime
Mnli bussyy1710 eviniz villa değilse öyle sürekli basma sorun olmuyor ya ki ben 4+1 evde yaşıyorum koridorlarım büyük 3 tane oda gibi kapalı balkonum var abartıyorlar bence basma işini v15 ten memnunum ama artık koltuk yatak başlığı ayrı satılıyormuş o sinir bozucu çünkü ben en çok koltuk başlığını kullanıyorum çocuklar koltuklara sürekli yediklerini döktüğü için
bussyy1710 Biz3kisiyiz_ ay evet ben de arkadaşımda denedim vazgeçecek gibi oldum şu an sizleri dinleyince karar değiştirdim gibi oldu
emelslmn bussyy1710 ben dyson süpürge aldığım zaman v15 yeni çıkmıştı. Çalışan eğer eviniz dubleks ya da 5 odalı büyük değilse v12 almanız yeterli dedi. V12 aldım. Annemin evi dubleks olduğu için ona da v15 aldım. Emin olun aynı. Haznesi dışında
emelslmn melekie değil. Dyson çalışanı bile bunun dışında farkı yok diyor siz bu farkı nerden çıkarıyorsunuz ki? Hadi diyelim ki o bilmiyor. Annemin 15 benimki 12 aynı tek fark tuşa basmak ki bence bu sorun.
melekie emelslmn teknik özelliklerini açıp bakarsanız v12nin çekim gücü 150 AW , dyson v15in çekim gücü 240 AW. demek ki çalışan yeterli bilgiye sahip değilmiş sizi yanıltmış. Okuma yazması olan herkes sitesine girip bu farkı görebilir :)
melekie emelslmn https://imgyukle.com/i/CIsB90 https://imgyukle.com/i/CIsDSvhttps://imgyukle.com/i/CIsmF6 https://imgyukle.com/i/CIsznp
emelslmn melekie okuma yazması olan herkes siteye girip yazılanı okur sadece. Ne diyeceklerdi aralarında fark yok ama bunu keyfen daha pahalı yaptık mı yazacaklardı. Size tavsiyem biraz çevre edinin bu tip yerlerden de sitelerinde yazmayan bilgileri de öğrenin :)