DenizAlpinAnnesi benim oğlumda öyleydi. Gündüz babynestinde, gece de beşiğinde yatırmayı adet edindik inatla. Uyanınca inat edip yine aynı yere yatırıyordum. Bazen de babynestini istemezdi (salonda duruyor) gider beşiğine yatırırdım bu sefer 🙈 sinir oluyordu ama inatlaşa inatlaşa alıştı 😂Uyandığında hemen almıyorum beşiğinden. Ağlarsa konuşuyorum, susuyor. Etrafa bakıyor, beşiğini biliyor artık diye düşünüyorum 🤔