Marsila Esen3535 Ya umarım çabucak geçer çok stres oldum uykusuzluk bit yandan bebeğimin ağlaması bir yandan ağlama sesine tahammül edemiyorum artık
Marsila Hvvyldz Evet benimki de öyle annem de başladı hocaya gidin en son çare o sanırım ben de öyle uyanırmışım muska yazmıs hoca geçmiş gitmiş
Marsila tunasmom1 Teşekkür ederim valla gece huysuz gündüz ağlıyor beyin kalmadı artık ne yapacağımı şaşırdım kaldım
Marsila Esen3535 Kötü ya eşim olacak adam da işten geliyor yemeğini yiyor doğruca arkadaşlarının yanına bıktım ya bunaldım yaşamaktan tiksiniyorum artık
Marsila Esen3535 tetagil verdi soğuk uygulama yapın dedi ağrı kesici seçeneği de var zaten ama huysuz yani