Kızlarr geçen ay sezeryan doğumdan snra ilk kez regl oldum. Bebişim temmuzda 5 aylıktı. Ama o kadar stresli anımda oldumki yani belki daha regl olmama aylar vardı olmazdım. 20sinde oldum. Eşim uzun bi göreve gitti. Günü gününede olan biriydim hamilelikten önce. Şimdi resmen 1 ay geçti geçecek olmuyorum. Olck gibi karnım ağrıyordu 2 haftadır geçiyor olmuyorum şimdi o da ağrımıyor anlamadım. Yine stresten mi olmuyorum yoksa hamilelik snrası böyle şeyler oluyor mu