bdablan Kızlar, oğlum gündüzleri uyuyup geceleri uyanık kalmaya başladı bu nasıl oldu anlamadım 🤦🏻♀️ Ben uyku düzeni oluşturmak istiyorum nasıl yapabilirim ? Hangi saatlerde uyutmalıyım bi öneriniz var mı ☺️
Duru44 bdablan Mesela benimki sabah kalkar 20-30 dk oyalanır yatar öğlen 12 kadar Öğlende kalkar biraz oynar 3 gibi yatırırım 1 saat yatar kalkar 5’de yine uyur Akşamda 8-9 gibi yatırırım sabaha kadar uyanmaz
Minikokursever Bu aylarda 3 uyku yaparlar ,normalde güne 6-7 gibi başlamaları gerekir .Son uykusundan en geç 4 gibi uyanmış olması gerekir .19-20 gibi de gece uykusuna geçmeleri lazım .Gündüz uykuları en fazla 1 saat olmalı .Uyku eğitimi almıştım bu bilgileri o söylemişti .
gurbetteanne10 Minikokursever saat 4 ten 7 ye kadar nasıl uyutmicaz bayılır bebek beş on dk da olsa iki saatte bir uyuyor benim bebeğim
bebisilay gurbetteanne10 evet dört fazla erken geldi ama denemek lazım 3 ay 13 günlüğüz 2 haftadır gece uykuya dalması için 2 saat uğraşıyorum gündüz kolay dalıyor. Dört yöntemini denemeyi düsünüyorum inşallah işe yarar 🥹