majamm Kizlar kizim 1 yasi olucak ay sonu. 2-3 gundur gece uykusunda aglayarak uyaniyo saat 02:00 gibi . asla yataga uzanmak istemiyo kucakta geziyo neden boyle? atesi falan da yok. kimde boyle oldu? ne yapmaliyim
eliaa 2 gün önce olduk hiç birsey yapmadık yorgunluktan da olabiliyormuş ve ya gece terörü diyorlar ama bende endişe etme sadece uykusuna yön ver bence uyumak istiyorlar
eliaa Bir de tv telefon vs bakıyorsa oda etkiliyor Google Gece terörü yazarsan belirtilerine bakarsın 🤍 huzurlu uykular miniğe