Kızım 18 aylık memeyi keseli 5 gün olduk. Biberon mama vs kullanmıyor. Çok gğzel yemek yiyor ağzı hiç durmuyor maşallah. Fakat geceleri sürekli uyanıyor. Odası ayrı. Dizlerimde sallayarak uyutuyorum. Uyku saati 10.30-11 arası. Emzirirken en fazla 2 defa kalkar emer uyurdu şimdi karnı tok bi rahatsızlığı yok 1-2 kalksa tamam diycem ama sabaha kadar dizlerimde uyumak istiyır sallamadan da olsa sallarken uyuyup kalıyorum gıkı çıkmıyor. Sebebi nedir ya da nasıl bi yol izlemeliyim? Böyke devam ederse alışıcak çünkü