Elifinannesi33 Kızlar bebegım 20 günlük kullansam sorun olurmu kızım asırı gazlı ise yarar mı bebegım küçük sorun olurmu
Dicleberat Elifinannesi33 benim kızımda 15 20 günde başladım şuan 2 aylık gayet iyi geldi günde 3 defa 4 damla veriyorum
derin1604 Elifinannesi33 bende onu kullanıyorum mama ile besleniyor kızım her mama verdiğim de mamanın içine 5 damla damlatıyorum bi zararı yok
umaykus598_ Elifinannesi33 bize doktorumuz verdi 20 günlükken 10 günde bir faydasını görmedik. Şimdi sağlık ocağında ki ebemiz sab simplex önerdi onu deneyeceğiz. Ama etraftan daha etkili olduğunu duydum
zencizeytin Elifinannesi33 Daha çok küçük. Zaten ilk 15 gün gaz sancısı olmaz diyor doktorlar. Siz gaz sancısı olduğunu nerden anladınız? Zinco kesinlikle uyku yapıyor. Zaten uyandırmak çok zordur bebeğinizi bir de bu damla… Bilemedim
Dicleberat derin1604 günde kaç defa veriyorsunuz eczacı bize günde iki defa verin dedi eğer fayda etmesse 3 çıkarın dedi 3 defa veriyorum
derin1604 Dicleberat bn her mamaya katıyorum 5 damla filan günde 5 6 kez mama içiyor bir zararını görmedim
demettt333 Bebeğim 8 aylık hala çok gazlı. Elimde zinco damla var günde kaç kez kaç damla veriyim kızlar
derin1604 656865 kolikti çok şükür 4. Aydan sonra azaldı hala var suan ama eskisi kadar kötü değiliz ben her damlayı kullandım zinco bi tik iyi geldi
derin1604 656865 her mamaya 5 damla koydum ben bide sürekli yağ ile masaj yaptım çok iyi geliyor havluyu ütüleyin karnına koyun o sıcak da çok rahatlatıyor