Bugün 2. Ay aşılarından verem hariç iki tanesini oldu ve kakasında çok küçük dikkatle bakıp göeünceklik kanlar vardı 2-3 damla ayrı ayrı yerlerde int araştırdığımda süt alerjisi dedi ama aşıdan kaynaklı olabilir mi? Bugün dahil bu zamana kadar hep inek sütü alıp kaynatıp içtim peynir yumurta vs hep yedim yani 2 ayda olmayan şimdi olabilirmi yoksa aşıdan mıdır? Çocuk doktoruna randevumuz salı günü de önce bi buraya geldim🫠