Merhabalar 1 yasinda bebegim var 1 yas genel kontrol icin kan testi verdik ve karaciger enzimleri yuksek cikti doktor calpolden olabilir dedi bizi ultrasona ve gastroenterolojiye yonlendirdi ayni seyi yasayan varmi acaba gastroenteroloji nasil bakiliyor ne yapiliyor bilen varmi?