gunay2809 kolik bebeklerde bu olur her gün aynı saatlerde napsanızda sakinleşmez. Gaz damlası kullanabilirsiniz bizde bitek sab simplex etkili olmuştu oglumda kolikti. Gazı yok çıkarıyorum sanmayın öyle 1-2 geyirme yada pırtla bitmiyor maalesef biz bişeti var sanıp hastaneye götürmüştük röntgen çektiler bağırsak ve midedeki gaz balonlarını görünce şok olmuştuk bizde gazı çıkıyor bitiyo sanıyorduk. Doktorunuzla görüşün oda aynısını söyler zaten