arenvezeyno hem fitili hem kremi kullandım bende doğumdan sonra basur çok buyukftu hatta ne oturma ne yatma tek ayakta durarak rahattım 2 hafta baya ağrı çektim. Bu krem ve fitille içe dogru sıkıştıra sıkıştıra kuculttum ama sıcak suya oturabiliyirsaniz onu da yapın o da iyi etkili oluyor. Yumuşatın sonra krem surerek içeriye doğru itin bana 3 aydan aşağıya iyilesmez dediler ben 1 buçuk ayda baya kuculttum