Viral enfeksyon kapmış bebeğim ikii üç gundur sadece ateş oldu hiç bir hastalık belirtisi olmadan . 38 görünce düsmeyince hasteneue gittik ve 40 dereceyi bulmuş ateşi orda ölçüldü hemen serum vs takıldi indi .sonra çok sukur yükselmedi simdide soğuk ates olursa diye korkuyorum el ayakları soğuk ama ateşi 36.5 gayet normal derecede . 35 altına düşünce öyle olduğunu biliyorum ama eller kollar soguk olunca içim huzursuz oldu evin içi gayet iyi sıcaklığı