Arkadaşlar bir çok kez yazdım sordum burda kızıma eğitim vermeye başladıktan sonra hem diş süreci hemde hastalık geçirdik yinede ona rağmen bir kere bez takmadım 1.5 ay oldu tam bazen söylemeyi bıraktı bazen kaçırdı derken derken bugünlere geldik tam geri söylemeye başladı derken kacirmalar başladı ve gece hastayken bile bir kere kaçıran çocuk her gece kaçırmaya başladı artık gündüzde gecede kaçırıyor gerilememi başladı acaba doğumuma az kaldı bende hastalanmistim anca 2 haftada kendime gelebildim o kadar bunalmistimki tuvalet konusunda tekrar sagligima kavuşunca yeniden enerji yüklenince daha sabırlı olmaya başladım aşırı huysuz kızım yine 4 gündür azı dişleri iki aşamada çıktı doktor dişler tamamlanmış dedi ama ben baktım azi dişinin Sanki devamı patlıyor gibi bembeyaz diş gözüküyor gibi alttan ikinci azilar bu arada çok yordu kızımda hiç bu kadar huysuz olmuyordu diş olunca en son hastayken üstüne başlayan huysuzluguyla doktora götürdüm kulağında sivi kızarıklık kabarma var dedi antibiyotik verdi düzenli kullanmadım ama günlük bir kere ki muhakkak verdim dün basım ve kulağım agriyor diye gösterdi başına gelen varmı iki konuyu bir arada sormak istedim yardımcı olurmusunuz