Deletedmom_215 Bebeğimi 18 aylıkken bırakıp çalışmam gerekecek. Sizce bakıcı mı kres mi? Görüştüğüm bakıcılar kendi evinde bakmak istiyorlar ve çocuğuma tv acarlar mı bilemiyorum güvenemiyorum. Kreş daha iyi olabilir gibi geliyor kendi yaş grubu ile olacak en azından diyorum ama ondada çok kaygılarım var altına yapınca hemen değiştircekler mi mesela? Yada yemeği ben zorlarsam yer oyun oynayarak falan yediriyorum ilgilenirler mi benim gibi bilmiyorum. Siz olsanız ne yapardınız yada neler yapıyorsunuz? Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
Malaga Deletedmom_215 empati yaptığımda kendi evimde ve kamera ile bakmalı bakıcı alırdım. Eğer onu yapamıyorsam mecbur kreş ama gene kameralı takip şart bana göre. Tartışmasız başkasının evine gönderemem.
brownimm Deletedmom_215 ben oğlumu 12 aylıkken verdim. Öz bakımina da eğitimine de çok çok dikkat edildi uykusu yemeği her şeyi düzene girmişti. Şu an 28 aylık aynı kreşte tuvalet eğitimini beraber başladık beraber ilerliyoruz. Yani telefondan TV’den uzak akranlariyla oyunlar oynuyor hiçbir bakıcı hatta anneniz bile olsa TV’den uzak tutup onunla sürekli oyunlar oynayamayacak. O yüzden benim kesinlikle tavsiyem güvenilir temiz bir kreş
brownimm DarkSwan kreş değil gündüz bakım evleri oluyor o yaş grubu için. Yani daha az bebek ve daha fazla öz bakıma dayalı. Her yer korunaklı oluyor ev gibi sıcak bir ortam ev yemekleri pişiyor. Yani bir evde tek çocuğa bakıcı olmasındansa gündüz bakım evi hem güvenilir hem de arkadaşlarla oyun oynayıp sizin eksikliğinizi de çok aramiyor
Deletedmom_215 Malaga bulamıyorum inanın. Ücretsiz izindeyim suan ne zaman başlama düşüncesine girsem geri vazgeçiyorum ama bir şekildede başlamam gerek ise çok zor bir süreç ya
momft25 Bende aynı ikilemdeyim 23 aylık olduk bizde kreş için küçük geliyor gözüme ama bakıcı ya iyi bakmazsa ya televizyon açar ilgilenmezse ben sürekli kurup duracağım. Kreşte çok hasta olacak ve çok küçük şimdiden okul diye sıkmak istemiyorum. Çok kararsız kaldım.
brownimm momft25 evet hastalaniyorlar malesef ama çok güçlü bir bağışıklık sistemi oluşuyor sonrasında. Onun dışında eğitim anlamında da uyku yemek öz bakım anlamında da kreş der susarım. Evde asla TV’den telefondan uzak kalamayacak.
momft25 brownimm bende kafamda hep 3 yaşında gider düşündüğüm için 2 yaşında çok ezilir bunalır sıkılır diye düşünüyorum ama şu son haberlerden sonra bakıcı olayından korkmaya başladım doğrusu
Malaga Deletedmom_215 anlıyorum sizi o zaman başkasına göndermektense arkadaşların bahsettiği kreş çok mantıklı.
brownimm Deletedmom_215 bence siz de bulabilirsiniz. Şu an kreşler yarış hâlinde ve günden güne çok daha iyi gelişiyor inşallah bulursunuz siz de öyle bir kreş (gündüz bakım evi)
Deletedmom_215 Bu arada oğlumla babası da bende çok ilgileniyoruz ayina göre kelime sayısı, davranışları falan iyi. Bakıcıya giderse korelmesindende çok korkuyorum. Bizim gibi etkinlik yaptıracağını hiç düşünmüyorum..
ebruelanur Deletedmom_215 iyi bir kreşe gönderin bence bi de ben mikro kamera alıp çantasında bi yere koyardım bi izlerdim ya herhalde 😂
brownimm momft25 ben kesinlikle akraba bile olsa artık güvenemiyorum. En azından kreşte erkek yok hepsi kadın ve kameralara istediğimiz anın görüntüsunu verebiliyorlar