zeynepinbeybisielos biz tadımlara sadece mama içtiği için 5 aylıkken başladık.
Zaten ara ara kucağımda oturuyordum ama tadım yaptırırken koltuğa oturtup arkasına yastık koyup destekliyordum tek başına zaten oturamaz mama sandalyeside plastik ve sert o yüzden onu tercih etmedim
Tek tek ilerledim 3 gün kuralı yapmadım çünkü doktorum alerjisi olsa yediği besin 2 saate belirti gösterir demişti
Ayrı ayrı günlerde Patates,havuç,kabak, suda haşlayıp+ezip+zeytinyağ ile tatlandırıp denetmiştim sevince bunları mix yapıp çorba şeklinde vermeye başladım sonra meyve tadımı…
7 aylık olmak üzere iken yumurta tadımı yaptırdım
Ona kadar peynire de alıştırmıştım öyle öyle ilerledik 😇