Deletedmom_1111 Kızlar kızımın 2 yaş doğum günü var 2 ayrı yer de yapılacak evin kapısının önünde yapsam saçma olur mu?
Deletedmom_1111 uykusuzanne__ oturduğum cevre de mekan yok malesef 🥲 Anca yarım saat 1 saatlik yola gitmemiz lazım
Deletedmom_1111 pasaklisinkukuli ben istemiyordum baygınlık geçiririm dedim eşime eşim istedi dışardan yapıcak herşeyi ahahahah dışardan derken görümcem kaynanam eltim vb herkes bişey yapıp getircek Bide bunun iş yeri arkadaşları var 🤣