Hanımlar bebeğim 10 ay 7 günlük 12 kg. Bu zaman kadar hep emerek uyudu, geceleri 2 veya 3 kez uyanıyor birinde su içiriyorum emzik veriyorum geri uyuyor ama bir süre sonra kalkıp tekrar emmek istiyor. Dün doktor kontrolümüz vardı doktor dedi ki uykuya emerek geçtiği için gece tekrar emmek istiyor açlık için uyanmaz dedi o yüzden emerek uyutmaya ve emziği bırakmalısın dedi. Şunu söylemek istiyorum bebeğim şükürler olsun iştahlı bir bebek ve ek gıda sürecimiz gayet güzel gidiyor emerek doymadığını artık biliyorum ama gece acıktığı için uyandığını düşünüyorum açıklıyım. 20.30 da akşam yemeğini yediriyorum ve en geç 22.00 da uyuyor ve emzirerek uyutuyorum saat ½ arası uyanıyor su veriyorum emzik veriyorum geri uyuyor sonra 3.30/4 arası uyanıyor bu kez ne su alıyor ve emzik bende emziriyorum sonra tekrar uyuyor. Eğer doyduysa sabah 6 gibi uyanır tekrar emzirirm tekrar yatar. Bu arada emziği sadece uyutacağım zaman veriyorum öyle çok emzik bağımlısı değil doktor buna rağmen hiç verme dedi. Bende iki gündür emzik vermiyorum ondan sıkıntı çekmedim ama bu gece emzirerek uyutmayayım dedim yatağa yattık emzirdim tam uyuyacak gibi oldu emmesi baya gevşedi mememi çektim ağlamaya başladı sakinleştirmeye çalıştıkça daha çok ağladı sarıldım pış pış yaptım baya uğraştım çok ağlamaya başladı yine biraz dayandım sonra tekrar meme verdim yine biraz emdi ama doymak için emmediği o kadar belli ki mememi sadece ağzında tutup aç kapa yapıyor yine biraz öyle durdum sonra tekrar çektim daha sakin gibiydi ama sonrasında yine çok ağladı eşim yattı yanına o sakinleştirmeye çalıştı bu sefer daha da ağlamaya başladı eşim diyor resmen seni aradı, öyle olunca ben tekrar geçtim ve tekrar meme verdim sakinleşti biraz zaman geçtikten sonra tekrar çektim bu kez çok daha sakindi bir iki mırıldandı ve uyudu belki de ağlamaktan yoruldu bilemiyorum kendimi o kadar kötü hissediyorum ki ben şimdi iyilik mi yaptım kötülük mi yaptım anlayamadım anne olduğumdan beri ilk defa kendimi bu kadar ne yapacağını bilmez görüyorum bir kaç video izledim ama tam olarak aradığım yanıtı bulmadım. Sizin tavsiyenize ihtiyacım var. Bebeğim buna hazır mı değil mi bilmiyorum bana pek hazır değil gibi geldi ama bir çok kişi ilk günler zorlayıcı olur sonrasında alışır diyor ne yapacağımı bilmiyorum sadece kendimi kötü hissediyorum 😞 siz bu süreci nasıl atlattınız neler yaptınız fikirlerinize tecrübelerinize ihtiyacım var..
şimdiden çok teşekkür ediyorum..🙏