semaokss bu biraz tartışmalı bir konu yani “su” konusu😊 kimi doktor 6 aydan sonra su öneriyor kimisi önce,ama benim kızım o aylarda ağzı pamukçuk olduğu için doktorumuz her mamadan sonra çay kaşığı ile su ver demişti,ben su vermeye erken başladım yani pamukçuk olmasa da yinede erkenden başlardım,zaten az az veriyosun biz sorun yaşamadık. Tabiki siz bilirsiniz yinede yanlış yönlendirmek istemem😊 bu arada bebeğiniz kabız oluyor mu,gazlı bir bebek mi?