Rabiiul Esra9445 2 aydır kullanıyorum memnunum kızım bazen çok fena kaka yapıyor sadece o zaman taşma oluyor ( göbek üstüne kadar kaka yapıyor ) onun dışında normal kaka yaptığı zaman taşma olmuyor
tuugbaaa Esra9445 ben 2 yıldır kullaniyrm 2 yılı da geçti hatta memnunum bazen gece tasma oluyor ama benim oğlan 12 den aşağı uyumuyor zaten yatmadan hemen önce tekrar değiştiriyorum altını muhakkak
gulsozel Esra9445 ben de çok memnunum iz koku yapmıyor. Genel olarak taşma da yapmıyor fakat benim oğlan çok hareketli gece çok kaka yaptıysa vr çok kıpırdanmışsa sırttan taşıyor fakat yanlardan vs hiç taşma olmadı
ASnowflake Esra9445 ilk doğdu zaman 3. Ayına kadar kullandım 2.3 numara besler bacaklarını çok sıkıyordu primaya geçtim şimdi tekrar molfixe geçtim 4. Numarası iyi güzel tek sıkıntısı lastıkleri sağlam değil dün biri elimde kaldı 😂