minikannsi Bebeğim 3 aya girdi meme reddi yaşamaya başladık cumartesi uçuşumuz var doktor binerken inerken emzirin demişti mama ihtiyacımiz muhakkak olucak hiç mama verip uçağa binen oldu mu nasıl yapicam yardımcı olurmsnz
minikannsi adaatuna uçak kalkarken mama mi vermeliyim sonra gazını çıkarıp bir de inişe geçerken mama vericem sanırım sonra bir sorun yaşamayiz dimi çok tedirgin oldum ben hep emziririm hava da diye hayal etmiştim 😥
adaatuna minikannsi emzik de verebilirsiniz mama da verebilirsiniz stress olacak bir şey yok :) uçağa geçince direkt su isteyin mamanızı hazırlayın kalkarken de verin