Kızlar bebeğime 9 aylıkken kontrol için kan testi yapmıştı doktor. O testlerde kan değerleri çok düşük çıktı demir depoları boşmuş ve b12side düşük çıktı. Kan ilacı bestıron sabahları aç karnına düzenli olarak veriyordum kilosuna göre ama değerleri düşük çıkınca onu artık sabah akşam şeklinde yaptı doktor ve b12 için takviye başladık. Kızımın yemesi emmesi gayet iyi diyeyim. 1 ay sonra tekrardan kan alınacak kan değerlerinin düzelmesi için ne yapabilirim.