cansukucuk Kızlar bebeğim 8 aylık. Geceleri sadece yanımda uyuyor. Yatağına koyduğum an kalkıyor ben de işe gidiyorum uyuyabilmek için yanıma alıyorum ama daha da alışır diyorlar ne yapabilirim. Nasıl kendi yatağına alıştırabilirim
startwn cansukucuk daha küçük yatsın nolucak ki.zaten zamanla ayırırsınız.Sonra isteseniz de yatmaz Anne kokusunda rahat ediyor güven duyuyor o yüzden sizinle uyumak istiyor🥲
canssm cansukucuk bizde öyleyiz ya yanımda uyuyor hani uyansa da kendi kendine dönüp uyuyor ama beşiğinde saat başı ayaktayım yarım saatte bir bazen çok yorucu bende ne yapacağımı bilmiyorum :(
cansukucuk Bende onunla uyumayı seviyorum ama eşimle ayrı uyuyoruz mecburen bu da sıkıntı oluyor gibi eşim biraz şikayetçi durumdan