Bebekler ilk doğduklarında sizi kendi ile bir zannetiğinden sürekli emme isteği oluyor gazı olsa uyumak istese huzursuz hissetse gibi gibi nedenlerden dolayı emme istekleri oluyormuş bende ilk günlerde sürekli memede gezdirdim oğlumu zaten sarılığımızda vardı onun içinde saatte bir emzirdim mideleri ilk doğduğunda çok küçük olduğundan çok çabuk acıkıyor ilk doğduklarında 7 çay kaşığı ile içim yeterli diye biliyorum doktorum emmezse kaşıkla bu şekilde ver demişti siz yine de teyit edin tabii ki