Tuuggccee bende geçen yanında çiğköfte yedim ama yiyemedim çünkü mama mama diye ağladı😄 o uyuduğu zamanlar bende atıyorum ağzıma bişiler yoksa her şeyi istiyor. İçecek olarak ben şu an böğürtlen pekmezi aldım onu sulandırıyorum,ayran,kefir,meyve ve pastörize sütle milkshake yapıyorum,karadut özü,bol bol su.