Balkonumuzdaki doğalgaz dolabının üstüne kuş yuva yapmıştı. Hayvanları sevdiğimiz için tabiki bi sıkıntı görmedik. Ancak 3 gündür arkadaşlar bakın heryerde iç çamaşırlarımıza kadar gözle görülemeyecek kadar küçük böcekler . Araştırdık bi baktık hepsi kuş yuvasından geliyor. Milyonlarca var napcaz bilemiyorum . İlk başta eşimin tüm vücudanda sinek ısırığı gibi şeyler gördük dalga falan geçtim maymun çiçeği virüsü falan mı kaptın diye sonra bebeğimde gördüm sonra kendimde. Heryerde yürüyorlar adeta . Şimdilik sinek ilacı falan sıktık çamaşır suyuyla yıkadık ama nafile. Ekşi sözlükte okudum bi sürü insan muzdarip olmuş . Kuş yuvasından kurtulun acil demiş herkes . Yarın eczaneye gidip ilaç alcaz bakalım napıcaz ama uyuyamıyoruz kaşınmaktan duş alıp duruyoruz