Merhaba annelerim oğlum 25 aylık bugün tuvalet eğitimine başladık. Lazımlığa oturduk ama hiç yapmadı lazımlığa. Sürekli kaçırdı kaç posta kıyafet değiştik sayamadım. Bugün ilerleme olmadı malesef. Gece bezledim ama çok su içtiği ve gün boyu kaçırdığı için. Ne zaman alışır bu süreçte ne yapmalıyım hiç bilmiyorum kafam çok karışık. Aslında hem gece hem gündüz alıştırmak istiyordum ben ama şartlar bugğn gece bezlememi gerektirdi. Tecrübeli annelerimden SADECE YARDIM istiyorum🤗