biranneningunluguuuu Evet arkadaşlar o kervana bende katıldım… Bebek haberi aldım ani bir şok etkisiyleyim sürekli ağlıyorum kabullenme aşamasındayım şuan. Bebeğim 16 aylık, yeni doğanla arasında 2 yaş olacak ama ben bunun için hazır mıyım hiç bilmiyorum…
63_hulya_63 biranneningunluguuuu Allah kolaylık verecektir inann burda zorlanacağın 2 sene sonra ikisi bir buyuyecek oynacak ve sen de iyiki doğurdum dyeceksin
2mutlubebeannesi biranneningunluguuuu kızım 10 aylıkken öğrenmiştim hamile olduğu 3 ay boyınca sürekli ağladım aldırmayı bile düşündüm psikolojim bozulmuştu şimdi kızım 22 aylık oğlum 3 aylık oldu iyiki doğurmuşum diyorum
lolitam biranneningunluguuuu Allah yardımcınız olsun bende 3 bebeğime kızım daha 9 aylıkken hamile kaldım uzun bir süre kabulanamedim çok zorlandım simdi büyüdü 1 yaşında bile evet zor oluyor ama zamanla hersey normelsiyor Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
63_hulya_63 biranneningunluguuuu hiç düşünmeyin 9 ay hamilelik o sürede 2.cocuk zaten yok gibi düşünün dger çocuğunuzla güzel vakitler gecirin öyle şimdiden düşünürseniz gözünüzde büyür
Mervee123 @biranneningunluguuuu Allah kolaylık versin inşallah.Bebek küçükken biraz zor oluyor haliyle ama Rabbim gayretini verir mutlaka.Destek olucak biri var mı etrafınızda
zlyhakbr oğlum 5aylıktı sanırsam kızıma hamile olduğumu öğrendiğim de ayyy allahım gerçek olmasın dediğimi bilirim 3ay ağladım psikolojim gerçekten bozulmuştu sonuçta yeni doğmuş bir bebeğim vardı daha yeni toparlamaya başlamıştım şimdi oğlum 13 aylık kızım da 1 aya gelecek inşallah çok mutluyum heyecanlıyım ve çok korkuyorum akışına bırakmaya karar verdim bunu yaşayacağız güzel hayaller kur sevincini yaşamaya çalış en azından senin ki biraz daha büyükmüş düşünsene benim oğlum yürümeye başladığın da ben peşinden koşamıyordum şükür yine bi şekil geldik bugüne herşey güzel olacak kendimize güvenelim pozitif olalım hep çalışalım en azından 🥰❤️🫶🏻
Buketty14 Bende geçen Kasım ayında kızım 16 aylıkken hamile oluğumu öğrendiğimde ben bakamam istemiyorum ikisine nasıl yeticem diye ağlayıp durmuştum. Öğrendikten 2 hafta sonra bebeğimi kaybettim. 9 aydır kaybettiğim bebeğime üzülüyorum. Allah verdiyse gücünü de verir merak etme. Tabi böyle düşünmemiştim o zaman ama sonradan dank etti bazı şeyler. Umarım sağlıklı bir hamilelik geçirip bebişini sağlıkla kucağına alırsın ♥️
Edo_yekta12 Allah yardımcınız olsun üzülmeyin ilerde kolay olur. Benimde 18 aylık bebeğim var ve adetim on gün gecikti yarın test yapacam bir yandan ins değilimdir diye kendimi avutuyorum
Aklimideliricem Bende erken hamile kalanlar arasındayım ve bende ilk başta kabullenemeyip çok ağladım😂 ikinci bebeğim çok ağlak mızmız beni çok zorladı ama o ne kadar zorladıysa da abisi bi o kadar akıllandı birden. Allah yardım ediyo bence gücünü de sabrını da veriyor. Zorlandığım zamanlar oldu mu evet oldu ama mutlu olduğum zamanlar daha çok. Şimdi küçüğüm 8 aylık büyük 21 aylık ikisi birlikte oynamaya başladılar abisi kardeşine cee-e felan yapıyo öyle gülüyolar ki hiçbir zorluğunu hatırlamıyorum artık. Yine zorlanacağım günler olacak farkındayım ama emin ol ilerde gülerek hatırlayacaz. Ben hamileliğimin tadını çıkarmadığım için çok pişmanım belkide sürekli stres yaptığım için bebeğim bu kadar mızmızdı. Lütfen güzel düşün güzel olsun 😍